SUCK...

jag lägger av en stor suck medan jag bläddrar i en otroligt ointressant bok för tillfälet- samhällskunskapsboken. det finns inget tråkigare än att studera när man ständigt far iväg till sitt egna lilla ställe i huvudet, där blommor och bin känns viktigare och där solen alltid lyser. just nu vill jag bara göra allt om är harmoniskt och lugnande, inspirerande och skitkul! caaan u feel me?

jag försöker ständigt komma på sätt att lägga upp studierna på. men listor blir ouppdaterade, motivationen försvinner och tankarna tar vid. och vad som än händer, hamnar jag alltid här!
datorn har blivit en kompis. det. det känns förjävligt. blogghelvete :) 

ha en trevlig eftermiddag, I'm out of here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0