EFTERFEST MED CIMON

ja. jag pratar om självaste paradise hotel Cimon.
från att ha legat trött och skeptiskt, halvnykter och otroligt otaggad på efterfest vid en sådär halv 2 inatt, till att befinna mig i en lägenhet på järntoget med vinet i högsta hugg, var lika oväntat som då "farbror cimon" gick in genom dörren till vår lama "efterfest".
lång, smal och sjukt stilrätt strosar han in med skorna på (anki kunde såklart inget annat säga), och frågar om det finns något att dricka. jag tror inte jag var ensam om att bli hispig då. alla såg sig runt med slutligen ögonon på anki, som sedan plockade fram ett äckligt vin.
alla försökte verka så coola och iskalla som möjligt när pulsen i själva verket steg för varje gång ögonen möttes med Spelets Herre. jag ville tro att vi fick en connection några gånger. men vem ville inte tro det? jag fortsätter tro det.
när han sa det alla väntat på (ja, det var en sjukt tråkig efterfest), att han skulle dra sig, snodde jag en kram och utbytte nåra väl valda ord. men vilka, förblir en hemlis ;)

jag kan inte klaga på årets valborg, då det startade med en lugn tjejkväll innehållande både det ena och det andra!  som sedan slutade med hjärtklappning och mani. TACK ALLA SOM VAR MED!

tror ni mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0