ÄNTLIGEN 18!

idag steg jag in i möjligheternas värld- vuxenvärlden.

efter ett krogbesök igår såg min födelsedag lite ut såhär; med outhärdlig halsbränna hade jag lagt mig utan att borsta tänderna och det luktade gammal fylla i hela rummet. mamma kom oönskade in med pappa och brorsan efter sig och sjöng hon ja må hon leva och försökte utan lyckat resultat att vända på äck'let som låg i fosterställning, fullt påklädd sedan gårdagen. sminket satt på det med. 

jag åker aldrig mer fyllebussen igen. jag blev visst lite tlött på kringelikrokelvägen och när cc väcker mig med att skrika något som bara en utveckligstörd kan göra, låg plötsligt hela min middag på golvet framför oss, med innehåll av kvällens alkoholaltiga drycker. snart därefter skulle jag gå av (tack gud) men jag tycker lite synd om de som skulle åka 3 mil till. fast jävlar vad vi skrattat åt det. hur jag efter varje omgång sa "fan vad bra" med ett flin roar oss mest. särskilt till hur cc skämdes.

nu har jag en ren säng som väntar! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0