NEW YORK MED SOFI FAHRMAN

jag vill gråta...
min vän emelie fick ett samtal om en resa till NY i maj, som hon intresseanmält sig till på sofis mode. (jag kunde inte anmäla mig då jag var inte medlem, och antog att det var omöjligt att få åka!) men idag fick hon ett samtal, där en tjej i andra änden sa att vi två kunde få följa med i alla fall till new york och bo på lyxigt hotell vid Time Square, träffa sofi, samt upptäcka stan med hjälp av hennes egen new york-guide.
 problemet är som vanligt pengar. vi blundade för kostnaden av resan och jag tappade hakan när hon sa 7995 kr! det är egentligen billigt för tur och retur och det som ingick, men inte om man ska punga fram de idag... plus att man vill ha lite att leva för när man är där. så vi tackade nej. jag är så jävla sur! fan att allt ska kosta!

och jag vill se moneybrother på Ritz den 10/3, men jag är ju fan inte 18!!! undrar om man kan komma in i alla fall efter ett samtal...

just nu hatar jag: 17 år och pengar.

Kommentarer
Postat av: moa

förstår om du är sur, det skulle jag med vara!! jävla skit att behöva tacka nej till en sådan rolig sak.

2010-03-04 @ 17:11:53
URL: http://cochetts.devote.se
Postat av: emelie

2010-03-04 @ 23:04:18
URL: http://emeliieh.webblogg.se/
Postat av: emelie

jag gråter!!

2010-03-04 @ 23:05:03
URL: http://emeliieh.webblogg.se/
Postat av: sandra

ah det smakar skit! emelie vi åker till london istället! ;)

2010-03-06 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0