JÄVLA BUSSCHAUFFÖRER

är det bara jag som kan känna ett hat mot busschaffisar??? som idag; jag står och väntar på min buss, och den är som vanligt försenad. tillslut ser jag en buss stå bakom de två första, och gissade (numret syntes inte ens) att det var min vilket stämde. men jag ansåg att den stod dumt parkerad då det var ett stort kliv från trottoaren till dörren, och tänkte istället att han skulle köra fram en bit så alla kunde stiga på eftersom den knappt syntes. men nej då, han kör iväg, och kvar står jag med frustration inom mig och ville bara skrika VAFAAAN IDIOTJÄVEL!!! men istället gick jag därifrån som ingenting hade hänt... folk får ju inte tro att man missade bussen liksom! pinsamt. förra gången var det likadant- varför inte köööööra fram en bit?????!!! FAN jag förlorade en kvart av mitt liv. (nu sitter jag här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0