YADA YADA YADA

dagarna i örebro innehåller inte sååå många bloggstunder. inte för att jag någonsin varit bra på att uppdatera, men det går vääääldigt trögt nu. kan vara för att jag har mindre fritid nu när skolan har dragit igång igen, eller också för att vår dator är shit-stupid/ fucked up, välj själv jag tar båda. just so u knooow...

känns så jävla konstigt att berätta massa saker här på bloggen, för folk som jag inte ens vet vilka dem är. men nu har jag gett mig in på det här och trivs väl ganska bra med att se hur många det är som finner mitt liv intressant (?!).
nu ska jag ha på mer brun utan cancer. godnatt

har lekt svart ikväll och pratat slang


Kommentarer
Postat av: ac

CHINES!

2010-01-13 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0