MITT HÅR

fick en värmande kommentarer att någon älskar mitt hår! TACK. (tur att nån gör det). det är ni som gör att det är roligt att blogga! :)

jag använder aldrig fön eller plattång, eftersom det sliter extremt mycket på mitt hår. men också för att det är rakt i 5 sekunder, sen är det lika lockigt igen. och så tvättar jag håret var tredje-fjärde dag ungefär. det som glänser är alltså fett...
här är några produkter som jag använder:
  
spray, schampo och leave-in-balsam från L'anza. man vill äta det.
de bästa silkesdropparna! och en jävligt fet inpackning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir ditt hår inte jätte fett efter 4 dagar?

hur har du "tränat" upp det?

hur ofta klipper du dig?

2010-01-27 @ 14:43:57
Postat av: sandra

efter fyra dagar är det ganska fett JA! men jag väljer mina tillfällen, om jag ska träna eller bara vara hemma t.ex. jag tycker om när det är lite fett, så det är väl på det sättet jag har "tränat upp det". bara att vänja sig och snart gör håret detsamma! fast 4 dagar är max haha! jag avskyr att klippa mig... tar till saxen själv ibland när jag hittar några skadade toppar. annars när det är riktigt slitet toppar jag mig. satsa på en bra inpacking så känns håret friskare ett tag till (:

2010-01-27 @ 18:00:45
URL: http://sandralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0