BILDER FRÅN THE SHOW




min nya hårlängd
min halvt-egen-gjorda-ring (vänstra)
klänning vintage.



cc var barbie-målad, och råkade sticka gaffeln i eluttaget. erkänn att hon är en kopia av elin kling på den här bilden!?!
där har ni mina älskade skor- som jag plötsligt hatade, när jag och ciccis mamma klagade oss genom snödrivorna i storstan.



behind the scene var det börst och stress.



där har ni de två kollektionerna och mig och cc, poserandes. hon fick tyvärr inte gå on the runway, trots att hon hade gjort det sååå mycket bättre än många av de andra tjejerna! medan cc slavade för designern, drev jag och hennes mor runt på stan och försökte hitta till alla möjliga affärer- jag hade ingen aning om att gallerian där topshop var hade lagt ned! sen satt vi på ett kallt- men mysigt, fik i två timmar. (vilade fötterna, för båda nötterna hade klackar!) man får så mycket i utbyte med en vuxen människa, så det var faktiskt himla trevligt! tror jag ska börja umgås med henne istället för cc :S. modellvärlden är verkligen inte så glamorös bakom kulisserna.

Kommentarer
Postat av: ida

tråkigt att cissi inte fick gå... men kul erfarenhet att vart där!!

de e bra att du umgår med lite äldre folk så du mognar nån gång, de e på tiden nu ;)

cs!!

2010-02-21 @ 18:18:38
Postat av: sandra

ja, för i damlaget blir man nästan yngre!



love c ya!:)

2010-02-21 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0