I MITT RUM


lite småsaker jag gillar starkt i mitt rum; mors gamla gitarr (inge vidare ljud dock), helan-och halvan-lampa, rökelse i guld och ett snyggt cd-fodral, ljus, kaffekoppar som ett päron till farsa tänkte slänga, jordgloben,
magazines och j. lennon-boken

det var evigheter sedan jag sov i min säng i pappas hus. det var evigheter sedan jag tyckte om att vara i mitt rum. men nu gör jag det, tack vare lite städning (dvs dammsugning och golvmoppning...bara aningens dammigt), sen bar vi ut en stor jävla klädsamlare till soffa- ful var den också. så, nu ska jag krypa ned till en bra film i en nybäddad och ren säng :) hur mysigt är det sen inte att min björnkatt sover med mig? min andra kisse, nisse, har pappa skjutit. enligt honom var han "dum i huvet"... här är i och försig ett ganska bra bildbevis; nisse sitter och skiter mitt på gräsmattan när vi har middag på altanen


godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Rolf, den bilden på nisse alltså! gräset har aldrig varit grönare på den fläcken!

2010-02-21 @ 23:40:55
Postat av: Kåta Annika

asg, det växer förmodligen inget gräs där!

2010-02-21 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0