HURTIG


kände mig jäävligt snygg så jag tog en bild. här ready to take off för lunch hos min vän erik som jag inte träffat på år och dar. tanken på mat var det enda som fick mig att till honom (6 km, värt att nämna)
cc det är inte din jacka på bilden, det är en annan ful don't worry baby...


gott som fasiken! sen gick vi 3 km tillbaka, därav rubriken. nu ska jag inte lyfta ett finger utan bara ligga still i soffan, och tjata om hur gott det vore med godis till pappa så vi kan åka ner och handla :) han är svag för sött, därav högt kolesterol.


sol sol sol. och jävla snö snö snö

Kommentarer
Postat av: Ac

Lite någon-i-klassen varning där allså! haha

2010-02-23 @ 23:13:41
Postat av: svar

förstår inte vem du menar...... (ska börja ha likadant)

2010-02-24 @ 12:44:50
URL: http://sandralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0