BEACHMAGE ELLER ÖLMAGE?

det där med beachkropp är så jävla bortprioriterat från min sida. det är ju på sommaren ölmagen ska sitta där och påminna en om hur gött man har det varje dag! jag röstar på ölmage!
MEN...
jag har faktiskt sprungit runt och sparkat boll i 5 timmar på två dagars tid. Satin-magen börjar försvinna... rutor, ni är välkomna hem igen!
MEN...
jag kan inte gå, sitta eller röra mig snabbt utan att säga ajajaj. toabesöken är inte lika fridfulla längre.
det enda som kan rädda mig ikväll från att sitta stirrandes på en vit vägg är bra musik och mat. funkar inte det ska jag se på Rowan Atkinson kl 22 och äta lite till. om jag inte blivit människa då ger jag upp och prövar imorgon igen med ytterligare ett träningspass. God loves me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0