JAG HAR EN ITALIENARE I MITT RUM

min italienare, eller italienska, Ina som jag bodde hos i italien i höstas, ligger just nu i mitt mysiga rum med mina mysiga katter och myser till O.C. sen började jag tänka på hur jag hade det i italien........ när man låg där i hög feber i ett kallt, fuktigt rum med täcket över huvudet för att försöka sova trots TAKLAMPAN tänd (de hade inga sänglampor), och knapprandes vid datorn satt ina samtidigt som hon tjafsande med sin mor. när man äntligen slumrat till kom pappan inrusades och slet av mig täcket för att sedan slänga handen på pannan, samtidigt som jag med hjärtat i halsgropen motvilligt försökte konversera på italienska+engelska+spanska.
nej, tacka vet jag sverige. nu ska jag gå in och göra henna sällskap, om jag får plats i sängen... jag har en björn och en räv där. mina bebisar! jag är kattkvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0