DAGENEFTER

hej hej hallå bloggen! min helg har varit spontan och helt perfekt! :D i fredags kom cc till mig. tillsammans med pappa FÖRSÖKTE vi se på idol, det blir svårt när han alltid ska kommenera varenda framträdande, trots hans tondövhet. efter att vi suktat och dregglat till fast and furious, fick cicci äran att sova över i en liten hård soffa.
 på lördageftermiddagen klappade vi hästar och for vi till rockhammar i en famlijebil med 2 (3 med cc) skrikande ungar...på en krokig väg......fick faktiskt ta en alvedon. vi satte på bastun och inväntade fotbollen med musik och massage! alltså så jävla göttigt! en riktig lyxlördag med snask, läsk och familjekänsla. efter matchen drog vi till frövi för att träffa lagom fulla joel, erik och pallepung. efter några jägershots och öl var bugg och tumkyssar ett faktum. klockan 6 somnade jag med soya på överläppen.
vaknade klockan 3!

pappa skjutsade in mig till örebro och vi åt en jävligt god och efterlängtad pizza tillsammans, och nu sitter jag här med ljus och tvunderhållning... uttorkad.

så nu vet ni! :D kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0