CANDLES/FALL

sitter framför datorn när jag egentligen borde plugga. lyssnar på kent när jag egentligen borde lyssna på något heeelt annat! (jag gillar dock kents låtar på engelska och på drift)

kom nyss hem från THE CITY, sprang ivrigt runt och letade efter något festfint att bära på lagfesten i helgen. det blev ett reaplagg och jag är sjukt nöjd! 149 är ingenting ju. aja nu ska jag inte skryta för jag vet att cc läser detta med frustration, hon blir bara så avis på min täta plånka ;)

hinner inte dela med mig mer om mitt otroligt vilda och galna liv, so I catch u guys later! 

Kommentarer
Postat av: Cc

liv och liv, det vet jag inte om jag skulle kalla de.. ;) övrigt så visste jag faktisk inte att det fanns så obefintligt små summor som 149?! vad är de?

2009-10-15 @ 19:45:34
URL: http://ccilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0