RESA UTAN PACKNING?!?!

den 21 november ska jag och 8 tjejer från min klass åka till italien. vi ska bo var och en hos olika familjer, har ingen aning vilka familjer eller vart, bara att det är lite utanför Milano.  familjerna väljer sen ut vilka de vill ha av oss. bla bla bla, mådde nästan illa när jag fick reda på att vår italienresa kanske inte precis blev som vi tänkt oss... vi får nämligen bara ha ett handbagage när vi reser!!! och en extraväska som 9 tjejer ska dela på! jag dör, hahah! fan jag som ville ha med mig massa hem! jag ska antagligen åka i tights och ha med några tunna plagg, kallt men det är de värt. FASHION!

berätter mer sen, nu ska jag hjälpa mamma med kalasandet! ha en trevlig afton babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0