VILKEN FILMMÅNAD!

jag är så himla töntig, men jag är kär i twilight.

lyssnar på River flows in you by Yiruma nu, och den är verkligen BRA! and so is the movie. känns som jag har ett slags beroende av den, vilket man kan känna för någon man är kär i också. sååååååååååååå...

dessutom gillar jag verklitgen Feeling good by Muse (nedan), som är med i seven pounds som också är asbra! jäklar vilken filmmånad det har varit för mig! såg en bit in på Australia igår, snacka om besvikelse. den verkade verkligen skittöntig! benjamin button, gjorde inte heller något intryck på mig. jag antar att jag är en filmkritiker numera, efter två storfilmer som twilight och seven pounds. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0