KAFFESUGET TAR ÖVER


varför finns det inget kaffe hemma när man verkligen måste ha det? provade kaffe på påse, men det var verkligen inte gott.
känns som alkoholen har frätit bort mina inte-längre-så-vita-tänder, efter en kväll på folkan i linde igår. det var kul i början och bli presenterad av cc som "min bästa vän", men efter ett tag tröttnar man på att skaka äckliga kisshänder och en känsla av uttråkning tar liksom över.

till min förvåning tog jag mig upp runt 11 imorse, för att åka in till lindesberg och se alla idioter marschera runt i sina fåniga dräkter. vissa var riktigt pinsamma. inte så värt att se en dag som denna, rätt överskattat.

Kommentarer
Postat av: mli

haha vad anti!

2009-06-11 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0