grattis mina kära studenter!

känns skit att jag inte åkte in och gratta mina vänner idag, men jag orkade inte åka en tidig buss för att stå och vänta i spöregn, inte erik heller så vi sket it. :( hela dagen (från halv 3 då jag åt frukost) har dessutom gått till att packa, lyfta, krångla, köra, packa upp, inreda och krångla lite till och till sista åka hem HELT slut! det är jobbigare än vad man tror att flytta möbler. lägenheten var hur bra som helst, nästan lite ledsen att behöva lämna den. men snart blir det inflyttningsfest i alla fall! :D nu ska jag äta baguette med skagenröra och grönsaker, till nån bra film förhoppningsvis. ha en bra kväll i detta pissväder! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0