axelont och stressig vardag

shit. 17 år med axelont och stressig vardag... det är väl frisörlivet antar jag. men jag vill ha tid för att spela gitarr och sjunga. Fotografera och redigera. ha tråkigt och vara uppe sent, utan att det påverkar morgondagen. allt känns väldigt stressigt just nu, både pengamässigt och rent tidsmässigt. det kanske sker en förändring i juli, och då även med vädret!
Imorgon flyttar mamma till örebro, jag ska nog följa med och titta på lägenheten som jag kommer bo i på skolveckorna.



som på den gamla goda tiden, då hann man både med att fota och umgås med gitarren ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

riktigt fina bilder :)

2009-06-13 @ 02:23:27
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0