UPPDATERING

jag lägger upp allt på en gång, medan jag ändå sitter här och svettas. jag hinner verkligen inte hålla er uppdaterade om dagarna, för så har jag fullt upp med annat somrigt. Peace and love var värt, trots alla dödstimmar då solen stod som högst upp på himlen och stekte oss levande. dessutom var det jäkla långt att gå till festivalområdet, särskilt om man hade blåsor på fötterna................ såg i alla fall hoffe, tråkigt med ett dödfall där men vad fan ska man in i smeten och göra?! johnossi var min höjdpunkt på hela festivalen, efter många år av längtande fick jag äntligen se dem live. jag hade vääärldens adrenalin i kroppen och öste på för fullt! shit vad bra det var. mando diao var givet och såklart suveräna. peter dorethy sög solo, är iofs inte så förtjust i babyshambles heller men aningen bättre, sen är ju kleerup så jäkla skön.

nu orkar jag inte skriva mer :) take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0