"think about all the activities!"


där hade jag ingen aning om vilka aktiviteter som väntade...


jag och timmy ville bada badkar. men vad synd att ingen av oss har ett! man får helt enkelt göra det bästa/sämsta av situationen. hahaha, ah jesus vad kul det var!



grillning:
vi blandade fläskfilé (kryddat med citronpeppar, salt och svartpeppar), morötter, paprika och lök, kryddad tzatziki och ost.  jäklar vad gott det blev!



jag (och timmy på ett hörn) gjorde en satans god äppelpaj och drack köffe.  "sandra, du har överträffat dig själv!"


såååå ful och konstig.

senare åkte vi pulka, jag tränade medan timmy lekte kökshora och lagade tacos. vi åt och sov!

VILKEN DAG!

Kommentarer
Postat av: Cc

ååh Siri! hon är alltid lika söt!

2009-02-19 @ 18:28:08
URL: http://cciliaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du är galen kvinna! saknar dig!

2009-02-19 @ 22:49:13
Postat av: emelie.. ovan

2009-02-19 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0