sthlm

kanske ska börja med att berätta att vi inte hade bokade platser på tåget... vilket jag inte visste om! vi satt därför mer än halva vägen dit på obekväma stolar i 90 grader, typ. och stackars freddie fick sitta själv precis vid dörrarna, och mellan oss var det en glasdörr så när man skulle säga något fick man passa på medan någon gick emellan så den öppnades, och det var bästa att prata fort! en annan jobbig grej var att min utländska lågbudgetresväska välte hela tiden, eftersom det fattades skruvar. så handtaget och hjulen åkte som dem själva ville.


tunnelbanan ägnade vi rätt mycket tid i. OBS! freddie känner alla!


discobowling på lördagen. jag vann rätt stort första serien! men sen blev jag trött och då blev jag lika dålig som freddie och timmy...



ölpause i några timmar, sen var det full fart- utan bowlingskor. rätt halt! timmy låg för det mesta ner och jag skadade knät. påtal om knäskada... the scoreboard. okej det ser inte bra ut, 91 och timmy 162 poäng. av någon anledning blev han dubbelt så bra med alkohol i blodet. men hur gik det för knäskada???


töntig tjej och is


inte mycket bilder tagna p.g.a dåligt storstadsväder!!! här hemma är det dock väldigt mycket snö, vilket är bättre än slask.
mina klädköp blev otroligt bra förresten! över förväntan.

trött efter resan så nu sa ska jag äta sen sova!

Kommentarer
Postat av: timmmmmmmmmmmmmmy§§§

haha älskar dig tjejen:D

2009-02-09 @ 00:11:17
Postat av: Anonym

tänk! jag hade ingen aning om att jag skulle tillbaka dit så fort igen!:S

2009-02-10 @ 18:38:32
Postat av: ttiimmyy

2009-02-10 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0