håkan hellström

när jag sitter på tåget hem från skolan igår, ringer cc och säger att hon köpt en billig biljett till håkankråkan. jag får panik, eftersom alla skulle dit. så jag for hem och började tokleta på internet efter biljett och ser att conventum hade kvar. så jag ringde dem och han sa att det fanns att köpa vid entrén sen. TUR! tack mamma och pappa som betalde! ville inte sitta hemma själv en fredagkväll. dock var det inte jättebra, enligt mig, timmy, cc och amanda, men det är alltid kul att komma ut och träffa folk!


bilder kommer senare. fast inte från min kamera. jag glömde nämligen batteriet hemma..................

Kommentarer
Postat av: terese

Grymt att det inte blev trååk fredag .. snart får du fan ta en titt till Hörken också <3

2009-02-28 @ 18:30:16
URL: http://shaakesomeaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0