ÖVERKLASSEN, ÄR MED LITE ALKOHOL I SIG EN HELT VANLIG KLASS

vid 16.00 igår tog jag och cecilia gratis-tåget till arboga, och därefter vidare mot eskilstuna. i samma veva som nagellacket mitt torkade  fick vi en tillsägelse om att förflytta oss till 2a klass, trots att 1a klassektionen var helt tom. "men vi ser ju ut att gå i 1:a klass" hahah! "vi kommer från frövi" liksom.
på stationen väntade greven Hamilton i egen hög person och... ja, erik. efter en jävligt dyr sms-bussbiljett (11 spänn!) och lite gnäll, stressade vi vidare till eriks futtiga lilla etta. efter en klippning på 20 min och failad håruppsättning på 2 min, huttrade vi oss genom gatornas skumma belysning i alldeles för dåliga skor. kan man kalla dem skor, cc? väl framme i, vad jag och cc konstaterade, var det finaste huset vi sett, bemöttes vi av en förvånad alexander, då hans misstankar om överraskningsfesten var betydligen större än de misstankar om att jag och cecilia skulle infinna oss i hans hem den 4e december 2009.

vid handskakningen funderade jag på att presentera mig ungefär i den här stilen: Hej, Sandra, 91:a.... trots mina ynkliga 17 år, tyckte erik det vore bäst att vi ljög om vår låga ålder. senare under kvällen insåg vi att de tjejer som hävde öl vid köksbordet, och som dessutom fick cc och mig att se ut som en påse skit, var 93:or. frågan är om någon köpte vår lögn?

citat: "det blir ingen hoppa-på-bordet-fest". dagarna innan upprepades denna mening ett antal gånger för att lugna de galna bondtjejerna som inte kan stava till shampanj, ja, jag och cc då.
jag vill tro att överklassfolket misstänkte min handväska för innehav av mycket pengar, och ljus framtid. jag vill tro att de misstänkte en smarthet som alex tydligen INTE hade, vilket avslöjades i flera välskrivna tal under kvällens gång.  efter några glas vin, champanj och cider, började festen komma igång på riktigt och klassade ut eriks lame-ass-bitch-efterfest. tänk er: två apor i en säng, tre nyktra asiater på rad, konverserande med endast "de gula laget"... detta blev såklart kallat för asian corner. ännu mer nyktert folk och jag, ja vad gjorde jag? jo jag somnade på eriks soffa med en duk över mig. Då jag insåg att de täcke jag försökt nå vid mina fotknölar hela natten inte existerade, for jag genast upp letandes efter något varmt. EN JACKA! på med den, AV med den! för där ligger ju erik. ENSAM, i en varm, äcklig, mjuk säng med täcke och kudde.

det var sååå himla värt att åka till eskilstuna igår. fan vad kul vi hade! tacka alla som bjöd på sig själva!
slutsats: överklassen är med alkohol i sig, en helt vanlig klass och riktigt trevliga. trots allt...

detta är ett internt inlägg, hoppas dock att ni som inte var involverade snappade upp en del roliga händelser som det bjöds på under kvällen, här ovan.

Kommentarer
Postat av: CC

så jävla underbart!

2009-12-05 @ 21:18:29
URL: http://cciliaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0