MIN JULAFTON SÅG LITE UT SÅHÄR


jag med mina bröder, Hampus och Niclas. snyggt.




ah det är faktiskt jag som har gjort detta! allt utom att hugga den. så jäla stolt! (hade ner en ljuslyckta under tiden också, men det är ovärt att nämna. så nu gjorde jag det.)


mor med-alldeles-för-mycket brun-utan-sol och son. kärlek?


fick inga bra bilder för min bror ska fula sig hela tiden, å då menar jag FULA.  how ever...
vi åt massvis med mat, t o m älgkött! gott som fan. drack vin, glögg, svor och öppnade paket. fick i princip det jag önskade mig, förutom true blood som snart ska beställas! hoppas er julafton turned out great! puss på er, och än en gång, God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0