IGÅR

efter vinsten igår då (7-0!!!!!!!) började vi blygsamt med en liten förfest i bilen till linde. cc tog varmt emot oss  SNYGG som hon vet att hon var! hahah "sandraa, vad tycker du....." :D haha!
sminka sminka, dricka dricka, kissa kissa then off we went. svinigt kallt ute och sjukt mycket folk där inne.
en snygg insmuggling av en vinpåse i jackfickan fick mig okontaktbar på dansgolvet. det jag minns mest är att elin lyfte upp mig hela tiden (???) och med tanke på min groteska maska på ass'et kan inte det varit en vacker syn.
hemresan var desto värre. att hålla min onykterhet hemlig för pappa gick ju smidigt...
- stanna. jag måste spy.
- VA? nej... håll det inne.
- jag måste spy. stanna.
cc: HAHAHAHAH
....
....
- fan vad du spyr
....
- fan jag kör fram lite, det luktar så jävla illa!
cc: HAHAHAHAH
sen en repris utan cc flabbandes i baksätet.

tur att jag hittade tandborsten igår också.... det var så trevligtg att känna sin egna andedräkt, bestående av vin och spyer imorse.
å idag har jag ätit världens godaste dagen-efter-mat: färdig potatisgratäng och kyckling! samt en liter cola och godis på det.  
det var riktigt kul igår, synd bara att det stänger när man precis har kommit igång!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0