TEXT/TANKAR/JAG

spelade basket idag med gänget, sjukt kul! palle var hemma från lumpen över helgen, så vi passade på att göra något allihopa. alla ska verkligen åt olika håll i höst, känns himla ledsamt. det är väl så att bli vuxen antar jag... men jag gillar det inte.

any way, ska packa en resväska med kläder och grejer till måndag. då åker jag till örebro, sen börjar helvetet på tisdag- tidiga mornar och sena hemkomster. börjar 1 på tisdag iaf, och emelie har flyttat in i grannområdet så vi kommer ta sällskap. bara det känns som en stor lättnad från mitt hjärta. efter ett helt underbart sommarlov är det knappast lätt att gå tillbaka till den där otroligt tråkiga tegelbyggnaden med samma tråkiga människor. (ni har ingen aning om vilka jag syftar på så ta inte åt er). visst har jag valt frisör helt på egen hand, men att tvingas läras saker är aldrig kul, ni vet ju hur det är när någon tjatar på en om att städa rummet. det gör man inte. men däremot när alla slutar tjata och man upptäcker att man lever med dammråttor och bakterier (förmodligen) så tar man tag i det med nöja, nästan.  (manmanmanman, bra svenska)

imorgon har jag match i nora, efter det ska jag njuta av "sista hemmakvällen", (låter som jag inte kommer hem på flera år)

okej, nu måste jag tömma blåsan på allvar, har suttit och vridit på mig ett tag nu! vet verkligen inte varför jag skriver om så mycket onödigt, känns relevant just nu antar jag. sålla. ha det bra så länge, vi ses i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0