första april, första vårdagen

den här dagen har varit spännande och fylld av glädje på många sätt!; För det första har jag tappat mitt busskort, så jag fick gå från lektionen och fixa ett nytt på wadköping. helt utanför mina trakter! som tur var fanns amanda till hands och visade mig vägen (även hennes flock). efter att ha övertalat surfittan om att jag faktiskt "förlorat det", skulle jag ta bussen tillbaka. nej då var det spärrat, så jag fick byta mot ett annat. jävla krångel! helt slut väl tillbaka på virginska skolan, som i jämförelese med wadköping ser för taskig ut. inge vatten. men när jag väl satt på tåget hem, fanns det inget som kunde förstöra min dag... trodde jag!
    jag cyklade hem med ett leende på läpparna och hälsade glatt på våra grannar. jag höll på att cykla över några änder, men inga sura miner för det. en bit bort från vårat hus kände jag en konstig ettikalukt. trots detta log jag och cyklade på. jag kollade postlådan, inga brev till mig, men jag var glad i alla fall! när jag kommer hem däremot, då kunde inte näsborrarna hålla sig vidgade no more! kattpiss! åh det stank må ni tro!

sandra älskar vår och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0